A Tornado számítógépes vezérlése lehetővé teszi a tárológép helyszíni kiszállás nélküli, az interneten keresztül, távolról történő elérését, és ezáltal az akár perceken belüli támogatás nyújtást, ill. hibaelhárítást.
Az operátorok akár perceken belül segítséget kaphatnak, ha olyan problémájuk van, amit nem tudnak önállóan megoldani. Szakembereink távolról tudnak segítséget nyújtani szinte minden hiba elemzésében és elhárításában. A beérkező telefonos hibajelzések közel 85%-a megoldható a távoli hozzáférés segítségével.
A szoftverfrissítés is egyszerűen elvégezhető, valamint ha a szervizes kollégáknak mégis ki kell menniük a helyszínre, előre fel tudnak készülni a szoftver naplófájljainak átvizsgálásával.
A távoli segítségnyújtás előnyei:
- Gyors, online segítségnyújtás az interneten keresztül
- A legtöbb hibajelenség elhárítható online
- Segítségnyújtás akár néhány percen belül
- A szerelő csak akkor megy a helyszínre, ha tényleg indokolt – kisebb költség
- Biztonságos, az internetes fizetési módoknál is használt, kódolt kommunikáció
- Nem csak hibaelhárításra használható, Ügyfeleinknek segítséget tudunk nyújtani a napi munkájuk során is
- Egyszerű szoftverfrissítés, távoli hozzáféréssel